Minőségpolitika

MINŐSÉGPOLITIKÁNK

Célkitűzések:

  • A vevői elvárásoknak való megfelelés, amely során a minőség a partnerek igényeinek megértését és teljeskörű kielégítését jelenti, törekedve az elérhető legjobb szolgáltatás nyújtására.
  • Környezetünk figyelemmel kísérése, a kockázatok és a lehetőségek mérlegelésével a folyamatok működésének javítása.
  • Az érdekelt felekkel, külső szolgáltatókkal kölcsönösen előnyös kapcsolat kialakítása.
  • A folyamatos fejlesztés, amely a lehetőségek megismerését, a legjobb szakmai gyakorlatokra és a vevők és szállítók visszajelzéseire építkezést jelenti.

Célkitűzéseink elérésének alapját az elkötelezett munkatársak jelentik, ezért kiemelt figyelmet fordítunk felkészültségük és készségeik folyamatos fejlesztésére. A működés fenti alapelveknek megfelelő végrehajtása biztosítja a társaságok versenyképességének fenntartását és fenntartható fejlődését.